23.8.10

After reading

With this terrible weather I just had to do something indoors.
So after reading a magazine I tore it up, folded the pages in strips and took some glue.
And here is the start of my paperbowl!
And nooooo, this great idea isn't mine, you can find it here and I have seen these bowls in Fairtradeshops as well.
I am looking foreward to an evening off knitting and tea!
I guess the crafting season has started again :)!
What are your new or recently started projects?
xoxox

ps Go ahead enter my giveaway!

2 comments:

Rosa Rood said...

Nice bowl! Grappig idee als je oude tijdschiften hebt..ofwel oude heb ik ook maar de mogen geen bowl worden ;-)
Recently started project? Nou prins froggy maar omdat ik geen generatie kikkers in het huis wil ga ik mij mischien toch maar aan een rokje breien wagen ;-)
Veel plezier met de thee en de naalden vanavond!
Groetjes,

Saskia said...

Ik heb een hele verzameling tijdschriften die absoluut geen bowl mogen worden (Flow, 101 etc.), van mijn buurvrouw heb ik een stapel tijdschriften gekregen die van alles mogen worden... :)
Hij is leuk gelukt je prins Froggy!
Groetjes,
Sas